Dagens lek...


Jag hittade ett hål i pallen och testade vad som hände när jag stoppade i något där..

..borta...

där är ni ju era busstrumpor.

jag testade flera gånger...

ps. det funkar med annat än strumpor också.

På förmiddagen träffade vi Filippa som var här och hälsade på från Stockholm.
Hon höll fast mig i byxorna när jag skulle krypa till mamma.

vi spelade kort, det var skoj.

dagens lek resulterade i en bula och en fläskläpp....

Pappa, se vad jag kan....

plopp...

funkar även med sköldpaddor...

men inte hundar.....

gömma viasat kort är också kul, men det tycker inte mamma...

tugga, svälg, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Finaste!!

2011-10-29 @ 22:26:39
Postat av: Frida

Ha ha ha! Viasat-kortet bråkar vi också om. Det kan ligga var som helst när Elis lämnas obevakad...

Puss på er

2012-01-02 @ 23:16:39
URL: http://mildavildatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0