10 kg supersött

Hej igen, här är en snabb uppdatering på vad som händer i mitt liv.
 
Jag älskar att klättra på allt.

Jag och mina håriga vänner samsas om frukosten...

och förbereder för lunchen.

Har fått träffa släkten mycket på sista tiden

och fått paket i massor.

Sedan drog min pappa till Boston, jag försökte smyga med men mamma hittade mig och tvingade mig att stanna med henne.

Tur att jag har lill´T som får tiden att gå lite fortare.

Vi ska vara superfina när pappa kommer tillbaka så jag har redan börjat förbereda.

Saknar min pappa massor, tur att vi kan prata i telefon varje dag

och att jag har så många underbara människor runt omkring mig.
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0