Dop

Söndagen den 15 Maj 2011 döptes jag i Särö kyrka.

Prästen Mathilda är mammas tremänning och hon gjorde dopet till en enda lyckostund.

Mina gudföräldrar Axel och Johanna lovade inför gud att busa med mig alltid.

Här är jag döpt och färdig.

Jag döptes i samma skål som min mammafarmor.

Stolta gudisar.

Här är min stora älskade släkt utanför Blomstermåla Värdshus där vi åt efteråt.

Jag fick knäluffa under middagen så att alla fick pussa lite på mig, men moster höll mig hårt och länge för hon ska snart ge sig ut och segla i 2 år så då gäller det att passa på.
Emilie och Eiliv sjöng en värld full av liv för mig på dopet och mamma sjöng För alltid av Sara Löfgren.

Lilly Louisa Christina Forslund
Amen

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis lilla Lilly! Ser härligt ut och Ni var så fina allihop!! Puss

2011-05-25 @ 20:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0