MAT och lite annat bus

Det har varit en händelserik vecka.

Gudmor och gudfar har lekt en del med mig

Pappa har varit hemma med mig nästan hela veckan :)

Här sitter vi och äter middag.

Mest spännande har smakpotionerna varit


Jag och Lill´T har skaffat lite våraccesoarer. Hur cool är jag...

Maten smakar bra men det mesta hamnar runt munnen

Mysstund i soffan.

Farmor och Farfar har varit på besök.

När maten är slut...

smaskar jag vidare på haklappen.

I dag hade pappa semester

Vi har haft den bästa dagen på länge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag döör!! Så ljuvlig. Love you.

2011-03-21 @ 19:28:29
Postat av: johanna

Din lilla goding vill äta upp dig!!!

2011-03-21 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0