Lill´T and me!


Som ni alla vet har jag en bästis som heter Lilly, hon sov över hos mig i Fredags och vi hade så mysigt. Synd att vi inte kan leka ALLTID! 

Här delar vi på en fruktsallad med banan, nektarin och plommon.

Ibland åker vi i samma vagn, det är kul.

Hon är så söt min kompis....fast inte när hon bits, det gäller att alltid hålla ett öga på henne så hon inte smakar på mig.

Vi äter ofta ihop och på sommaren kan man äta nakenfis.

Lilly undrar vad jag smaskar på?

Hon vill också ha melon.

Sedan badar vi tillsammans så vi blir rena och goa igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Goingar!! Första bilden.. "Hej jag heter Lilly F och ÄLSKAR att vara med på bild!" Hihi. Fina är Ni!

2011-08-18 @ 13:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0