krypa..

Har jag berättat att jag kan krypa? Det kan jag sedan ett par veckor tillbaka och jag kan även ställa mig upp med lite stöd. Jag kan även hitta på hyss, riva ut makaroner, plocka ur lådor osv.

Jag är också bra på att söla när jag äter, men det gäller att passa på när man är liten och får bete sig som man vill vid matbordet då alla skrattar vad jag än gör.

Oj vad kul att måla med plommon.

De flesta måltider slutar med baljan, tur att jag älskar att bada.

Igår vid middagsbordet kom jag på en spexig sak...

trycka läpparna mot ett plastlock och blåsa, oj vad vi skrattade hela familjen. OJ vad rolig jag är!

Nu kommer min gamlefamor och gamlefaffa hit, jippi!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle kunna äta upp dig!! Saknar att inte vara nära. Puss

2011-08-22 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0