Hey! Mr Tambourine Man...


Farmor och farfar har varit i Spanien och med sig hem hade de en Tamburin till mig.

Jag övar och övar.

Gamlefarmor och gamlefarfar var här hela veckan. oj vad kul det är med så mycket uppmärksamhet.

På Lördag var det babysimspremiär. Pappa fick det av mig i farsdag. Vi hade så kul.

Efter badet åkte vi till gudisarna i Hamburgsund. Mamma och Pappa skulle på Bröllop så jag fick ha gudisarna för mig själv hela dagen, kvällen och halva natten. Det var första gången Mamma och pappa hade barnvakt men jag och gudisarna klarade oss galant utan dem.
Nu ska jag till BVC och vägas. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Moster

PAUS! Det går för fort, nej, det går inte! Gaaaaaaah, du får inte växa så fort Lilly! Jag saknar dig! :(

2011-09-02 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0